סוף טוב: הילד שנעדר מנתיבות – נמצא בריא ושלם במירון
בתחילת השבוע נשמו תושבי נתיבות לרווחה, לאחר יממה של חיפושים ודאגה רבה, כשנודע כי הילד בן ה־13 שנעדר מביתו מאז מוצאי שבת – נמצא בריא ושלם במירון.
על פי הודעת דוברות המשטרה, הילד נראה לאחרונה בגבעת שמואל, והמשטרה פנתה לציבור בבקשה לסייע באיתורו. בתוך שעות ספורות ההודעה הופצה בכל רחבי העיר בקבוצות הוואטסאפ וברשתות החברתיות, ותושבים רבים גילו ערבות הדדית יוצאת דופן.
לשמחת כולם, זמן קצר לאחר מכן אותר הילד כשהוא בריא ושלם, ועשה את דרכו חזרה לביתו בדרום.
מערכת נתיבותי מבהירה כי שמו ותמונתו של הקטין אינם מפורסמים, מתוך כבוד לפרטיותו ולפי הנחיות החוק וכללי האתיקה העיתונאית.
אולי יעניין אותך
- אירוע רגיש בנתיבות הסתיים בשלום: גם מי ששומרים עלינו צריכים שנשמור עליהם
- מרדף משטרתי בנתיבות: שלושה בני 14 נעצרו בחשד לנהיגה ללא רישיון; אחד מהם שוחרר למעצר בית
- מזל טוב בנתיבות: לידה מוצלחת בבית, האם והתינוקת פונו במצב טוב
- השר זאב אלקין נפגש אתמול עם ר"ע נתיבות יחיאל זוהר.
- כביש 25- יושיביה: רוכב אופנוע כבן 30 נפצע בינוני בתאונת דרכים
- יריד התעסוקה לנוער בנתיבות:פותחים את הקיץ עם הזדמנויות, אחריות ועשייה
- בכירי ש"ס, רבנים ואישי ציבור השתתפו בשמחת משפחות פרץ ודרעי בנתיבות
