חדשות נתיבות
אירוע רגיש בנתיבות הסתיים בשלום: גם מי ששומרים עלינו צריכים שנשמור עליהם
שעות ארוכות של דאגה עברו אמש על תושבים רבים בנתיבות, לאחר שאירוע רגיש ומורכב התרחש באזור רחוב נווה שרון. בעקבות האירוע נסגרו כבישים באזור, ותושבים רבים הבחינו בהיערכות רחבה של כוחות הביטחון וההצלה.
במהלך האירוע פעלו במקום כוחות גדולים של משטרת ישראל, יחידת אופק, מגן דוד אדום, כבאות והצלה וגורמי ביטחון נוספים, אשר עבדו במשך שעות בשיתוף פעולה, במקצועיות, באחריות וברגישות, במטרה להביא לסיום האירוע בדרך הבטוחה ביותר – ללא פגיעה בנפש.
גם ראש עיריית נתיבות, יחיאל זוהר, הגיע במהירות לזירה עם קבלת הדיווח. ראש העיר קיים הערכות מצב עם כלל הגורמים שפעלו בשטח, עקב מקרוב אחר ההתפתחויות והעניק גיבוי מלא לכוחות שפעלו עד לסיומו המוצלח של האירוע.

לאחר שעות של פעילות מורכבת, נשמו כלל המעורבים לרווחה כאשר האירוע הסתיים ללא פגיעה בנפש.
בהודעה שפרסמה עיריית נתיבות נמסר כי מדובר בתושב העיר ובאיש ביטחון מסור, אשר שירת תקופה ממושכת בשירות מילואים במסגרת המלחמה. עוד ציינה העירייה כי שירות המילואים הממושך וההתמודדויות הנלוות אליו עלולים להציב אתגרים אישיים ומשפחתיים לא פשוטים.
עוד נמסר כי עיריית נתיבות עומדת לצד התושב ובני משפחתו, מלווה אותם ותמשיך להעניק להם כל סיוע שיידרש. העירייה אף ביקשה מהציבור לגלות אחריות, לכבד את פרטיות המשפחה ולהימנע מהפצת שמועות או מידע שאינו מאומת.
האירוע אמש הוא הרבה מעבר לאירוע נקודתי. הוא מזכיר לכולנו שמאחורי כל מדים יש אדם. מאחורי כל לוחם יש משפחה, ילדים, הורים וחיים שלמים שממתינים לו בבית. מאז תחילת המלחמה, אלפי אנשי מילואים עזבו את משפחותיהם, את מקומות עבודתם ואת שגרת חייהם למשך חודשים ארוכים, מתוך תחושת שליחות ואחריות לביטחון מדינת ישראל.
אך גם כאשר הם חוזרים הביתה, ההתמודדות לא תמיד מסתיימת. האחריות שלנו כחברה היא להמשיך להיות שם עבורם – להקשיב, לתמוך, לחבק ולהושיט יד בעת הצורך. לוחמי המילואים אינם רק גיבורים בשדה הקרב; הם בני אדם הזקוקים לעיתים גם לחוסן של הקהילה שסביבם. זו חובתה של המדינה, של הרשויות המקומיות ושל כל אחד מאיתנו לוודא שהם ובני משפחותיהם מקבלים את הליווי, התמיכה והסיוע הראויים להם.
מערכת נתיבותי מבקשת להצדיע לכל לוחמי המילואים, שממשיכים לשאת בנטל הביטחון במחיר אישי ומשפחתי כבד, ולשלוח חיבוק גדול לתושב ולבני משפחתו. אנו מאחלים לו החלמה, חוסן, כוחות וימים שקטים וטובים יותר.
כמו כן, אנו מביעים הערכה עמוקה לכלל הכוחות שפעלו באירוע – משטרת ישראל, יחידת אופק, מגן דוד אדום, כבאות והצלה וכלל גורמי הביטחון – שפעלו במקצועיות, באחריות, באיפוק וברגישות יוצאת דופן, עד לסיומו של האירוע ללא פגיעה בנפש. תודה מיוחדת גם לראש העיר, יחיאל זוהר, שהגיע לשטח, ליווה את האירוע מקרוב ועמד לצד הכוחות והמשפחה ברגעים המורכבים.
לפעמים, הכותרת החשובה ביותר היא לא מה קרה – אלא איך הסתיים האירוע. ואמש, לשמחת כולנו, הוא הסתיים עם בשורה אחת גדולה: כולם חזרו הביתה בשלום.
