ספורט נתיבות
ברגע האחרון: אהוד כחילה חתם בשדרות – למרות שהיה קרוב לנתיבות
רק ימים ספורים לפני שההסכם נסגר מול מכבי עירוני נתיבות, המאמן אהוד כחילה קיבל פנייה ממ.כ. שדרות – והחליט ללכת עם הלב… והכיס. ההצעה הגבוהה שהגיעה משדרות הכריעה את הכף, והוא יעמוד על הקווים בעונת 2025/26 בליגה ב' דרום ב'.
כחילה, שנחשב לאחד המאמנים הבולטים בליגות הנמוכות, מכיר היטב את נתיבות ואימן בה מספר פעמים בעבר. בשיחות סגורות אמר שהייתה לו התלבטות אמיתית, אך בסופו של דבר בחר באתגר החדש בשדרות.
בנתיבות קיבלו את ההחלטה באכזבה אך בהבנה – וממשיכים כעת בבניית הקבוצה לעונה הקרובה עם אופציות חדשות על הפרק.
רקע קצר:
כחילה פתח את עונת 2024/25 בבית"ר נורדיה ירושלים, ועבר בהמשך לדימונה – שם סיים את תפקידו בפברואר האחרון. בשדרות הציבו מטרה ברורה: לעלות לליגה א'.
האם נתיבות תפתיע עם שם מפתיע על הקווים? ימים יגידו.
ובנוסף:
היום, יום שני, נפתחת עונת הקטרגל בנתיבות – מסורת ספורטיבית ותוססת שמביאה עימה הרבה עניין, תחרות ואהדה מקומית.
אולי יעניין אותך
- אירוע רגיש בנתיבות הסתיים בשלום: גם מי ששומרים עלינו צריכים שנשמור עליהם
- מרדף משטרתי בנתיבות: שלושה בני 14 נעצרו בחשד לנהיגה ללא רישיון; אחד מהם שוחרר למעצר בית
- מזל טוב בנתיבות: לידה מוצלחת בבית, האם והתינוקת פונו במצב טוב
- השר זאב אלקין נפגש אתמול עם ר"ע נתיבות יחיאל זוהר.
- כביש 25- יושיביה: רוכב אופנוע כבן 30 נפצע בינוני בתאונת דרכים
- יריד התעסוקה לנוער בנתיבות:פותחים את הקיץ עם הזדמנויות, אחריות ועשייה
- בכירי ש"ס, רבנים ואישי ציבור השתתפו בשמחת משפחות פרץ ודרעי בנתיבות
