צדיק ושמו שלומי סופר – האיש והאגדה מנתיבות

בימים הקשים ביותר שידעה המדינה בכל שנותיה, ממשלת ישראל אינה מסייעת בחלוקת מזון ומוצרי היגיינה למשפחות במצוקה כלכלית, שספגו את מכת הטילים, הוונדליזם, הרצח, והחייתיות הבלתי נתפסת של החמאס. עמותת גלגל חוזר שאותה מנהל שלומי סופר, הרימה  את הכפפה. אז  מי אתה  שלומי סופר? אשר לא בכדי הוא נקרא בעיר נתיבות "האיש והאגדה" – כל זאת בכתבה לפניכם.

הגברים יצאו להילחם במלחמה הנוכחית שפרצה בתחילת אוקטובר  והנשים נאלצו להישאר בבתים ולשמור על הילדים כאשר רעש טילים, פחד ואזעקות אפפו אותם מכל עבר. התוצאה לא איחרה לבוא, משפחות קרסו כלכלית.  רק איש צדיק אחד, שומר מצוות וצנוע ששמו הוא שלומי סופר, אשר כבר הקים כבר שנים רבות עמותה הנקראת "גלגל חוזר" הוא זה שהרים את הכפפה. הוא גייס מתנדבים  שמיד נחלצו לעזרתם של תושבי נתיבות ושאר היישובים שהם למעשה יישובי עוטף עזה.

העמותה שאף מסייעת בפריקת ציוד צבאי ומאכילה מאות חיילים ותושבים באזור

עמותת גלגל חוזר בראשותו של שלומי סופר, אף מסייעת בפריקת ציוד צבאי ומאכילה מאות חיילים ותושבי אזור העוטף. שלומי למעשה, הקים את הגמ"ח שבו בוא מתנדב. שלומי, אף מקבץ המון בני נוער שלומדים תוך כדי מהי נתינה לזולת, שזו המצווה הגדולה ביותר. בני בנוער אספו גם תושבים נוספים מנתיבות בכל רובד הגילאים. מדהים לראות את הקמפיין הנפלא, כאשר שלומי מגייס נשים שתבשלנה כמות קבועה של מנות חמות וטעימות לתושבים ולחיילים.

מי שנתן לשלומי סופר מקום שינהל ממנו את פעילותו הנפלאה הוא תמיר עידן ראש מועצת שדות נגב שנתן לו את המקום בהתנדבות מלאה. שלומי לא אוהב להתפרסם, הוא מאמין במתן בסתר, אך קשה שלא להתעלם מהאיש והאגדה  שנרתם יום וליל למען  החיילים והתושבים שנפגעו הכי קשה ממלחמת חרבות ברזל. לשלומי טוב, כאשר כל משפחה, מקבלת חלב, מזון, בגדים, מוצרי היגיינה שמגיעים לבסיסים ולמשפחות.

תעשו טוב לאחרים  ותראו איך שהגלגל חוזר..

בזה מאמין שלומי סופר. לא תראו אותו בפייסבוק ולא בשום רשת חברתית אחרת, כי אם מסרטונים שאנשים מצלמים להראות את הטוב לב המדהים של האיש שדואג לכולם. שלומי קורא לכל תושבי העוטף לעשות רק  טוב, היות וכמות המשפחות שנאלצות לבקש סיוע עולה בקצב מטורף . הוא מנהל קמפיינים לתרומות ורבים נענים לו.

 במלחמת חרבות ברזל הלב של עמותת  גלגל חוזר פועם יותר מתמיד!

הם מכנים אות שלומי סופר: "הלב של העמותה" ולא בכדי, היות ותושבים רבים מנתיבות ושאר העוטף מכירים אותו כבר 20 שנה "מהגמ"ח של שלומי ובועז" אשר מחלקים מזה שנים חבילות מזון למשפחות באמצעות רכבי האזרחים בעוטף, אשר מסייעים ונרתמים לחלוקה. עמותת גלגל חוזר, חורטת כבר שני עשורים על דגלה ערכים חינוכיים ופועלת לחינוך של התנהלות כלכלית נכונה ולהעצמת ההתנדבות בקרב בני הנוער כאשר היא אף משלבת אותם באוכלוסיות מיוחדות.

למעשה שלומי הפך ללב הפועם של העמותה וממשיך במסורת של סיוע למאות משפחות, כאשר הפעילות עצמה, היא מתוך רצון טוב ללא תמורה. אם תגיעו לנתיבות, לבטח תפגשו את האיש המדהים הזה, חבוש כיפה עם זקן ותמיד מחייך כאשר שמחתו הגדולה היא הענקה לזולת ברגעים הקשים ביותר במדינה. אז תגידו לי אתם,  האם פגשתם בחייכם עוד איש כזה?

רוצים לתרום לעמותה ? לחצו על הקישור.
עמותת גלגל חוזר

יש לציין ששלומי ביקש לא לפרסם דבר אבל צוות נתיבותי לא וויתר.

על פי "שימוש הוגן" המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ‘נתיבותי " מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: .netivoti2023@gmail.co.il

תושבי-נתיבות-התחבר-עכשיו-לווצאפ-שלנו-1
תגובות
אמירה אדמון
Author: אמירה אדמון

כתבת משפטית מתמחה בפלילים ובעלת השכלה משפטית.

אמירה אדמוןAuthor posts

Avatar for אמירה אדמון

כתבת משפטית מתמחה בפלילים ובעלת השכלה משפטית.

הערות מושבתות.