חדשות נתיבות
נהגת אוטובוס בנתיבות: “זה היה יכול להסתיים באסון”
תושבת נתיבות ונהגת בחברת דן דרום, שירלי דגן, פנתה למערכת “נתיבותי” בבקשה לפרסם פנייה לציבור בעקבות אירוע חריג ומסוכן שלדבריה התרחש לפני יומיים באזור כיכר הבבא סאלי בעיר.
לדבריה, במהלך נסיעה שגרתית נתקלה בקבוצת נערים שהציתה אש סמוך לכיכר. בהמשך, כך לטענתה, החלו חלק מהנערים ליידות חפצים לעבר האוטובוס ואף ניגשו אליו בזמן הנסיעה וחיבלו בברזי האוויר החיצוניים של הרכב – פעולה שעלולה לגרום להשבתה פתאומית ולסכן את בטיחות הנוסעים והנהג.
“בתוך האוטובוס ישבו תושבים, ילדים ומשפחות. זה לא מעשה קונדס – מדובר בסיכון ממשי לחיי אדם”, כתבה דגן בפנייתה.
לדבריה, האירוע הסתיים ללא נפגעים, אך היא מבקשת מההורים והתושבים לגלות ערנות ולשוחח עם בני הנוער על חומרת המעשים והסכנה שבפגיעה בתחבורה ציבורית ובמערכות בטיחות.
“בואו נשמור על העיר שלנו ועל הנהגים והנוסעים שרק רוצים לחזור הביתה בשלום”, הוסיפה.
בעקבות האירוע הוגשה תלונה במשטרת נתיבות. במקביל פנה וועד העובדים לקב"ט העירוני בבקשה לתגבור ניידות פיקוח בעיר.
עומר בן יעקב, יו"ר ועד עובדי דן בדרום המאוגדים בכוח לעובדים: " אלימות בני נוער באוטובוסים וכלפי נהגי האוטובוסים היא מכת מדינה והתעלמות המשטרה מן התופעה- מקוממת.90% מהמקרים נסגרים מחוסר עניין לציבור. ונתיבות לא שונה.
האלימות הזו מופיעה בעיקר סביב חגים. כשבני נוער ללא מסגרת מתפרעים. לקראת שבועות אנו קוראים למשטרה לגלות ערנות ולהפגין נוכחות מול "מעשי קונדס" מסכני חיים. נמשיך ומאבק על כך. על חיי הנהגים לא נתפשר
