ושוב: הרשימות החרדיות מספקות כותרות מפתיעות ואף משפיעות על הבחירות באלעד ואשדוד

אז זהו, מאז שירינו שבוע שעבר את יריית הפתיחה למערכת הבחירות בנתיבות, הכל נכנס להילוך
גבוה.
כך למשל נודע כי איש החינוך אבי ויצמן, איש חזק בש"ס בדרום, אישר כי היו אליו פניות להתמודד לרשימת ש"ס בנתיבות אך הוא הודיע: "אני לא מעוניין.
הקמתי ב"ה אימפרייה של חינוך בעיר שדרות, כמו כן אני מרכז את השלוחה של אחיה להכשרת מורים חרדים בדרום.


כרגע העשייה החינוכית מגרה אותי. ידידי השר חיים ביטון יקר לליבי אך אני עכשיו בחינוך" )לא מן הנמנע שנראה אותו בכנסת בקרוב .י.ב(.
עוד אחד שלא מסתיר את שאיפותיו להתברג בצמרת הרשימה של ש"ס הוא מנהל קשרי לקוחות של מאוחדת בנתיבות, אבי דרעי, שגם גילה שהיו אליו פניות לרוץ ברשימת ש"ס והוא טרם קיבל החלטה סופית בנושא.
באשר לחברי המועצה הרב יגאל פרץ והרב יאיר אלחדד- הם לא הכחישו כי הם אכן שוקלים לפרוש אך רב הקהילה הרב דנון דנין מפעיל עליהם לחץ להישאר.
עוד פרט מפתיע שנודע לנו: יו"ר ש"ס אריה דרעי יותר מאשר רמז לרב אברג'ל כי אם לא יתמוך במועמד ש"ס באלעד- הרב יהודה אבוטבול ויסיר את תמיכתו במועמדתו של הרב דיין )הרב אבוטבול מרבה בתקופה האחרונה לבקר בנתיבות(- דרעי לא מחוייב לתמוך במועמד של הרב אברג'ל. גם באשדוד מבקשים בש"ס שהרב אברג'ל יתמוך במועמדם.
בקיצור הדרך לבחירת ראשי ערים עוברת בנתיבות תרשמו: באלעד הרב פורוש צועד לעוד קדנציה י.ב ולמרות כל הקשיים, כשאנו עושים סיכום סופי נראה כי סגן ומ"מ ראש העיר יעקב מעלימי בדרך לעוד קדנציה, כי אחרי הכל הרב אברג'ל סיפק את הסחורה ובגדול בבחירות לכנסת האחרונה, ואיש לא יכנס, ובפרט דרעי, למלחמות מיותרות. יהיה אשר יהיה. אחרי הבחירות המנוצילפיות כולם ימתחו קו על העבר.
כך על כל פנים הערכתנו…

קרדיט : עיתון שופר

תגובות

אין תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *