אלפים ליוו בדרכו האחרונה את איש החסד הפשטות והענווה מנכ"ל היפר כהן רפי כהן ז"ל

אלפים ליוו השבוע ביום שני בצהריים את מנכ"ל היפר כהן רפי כהן ז"ל.
התואר אומנם נשמע לכולם בומבסטי אך לרפי ז"ל מבחינתו זה היה רק שם תואר, הוא התנהג בשיא הפשטות והענווה.


רפי ז"ל סבל בתקופה האחרונה מהמחלה הארורה למרות הסבל והיסורים הוא השתדל לשדר "עסקים כרגיל" כדי לא לצער את הוריו בני ביתו ומכריו, בהלוויה עמד רב הישוב מעגלים, הרב משה אלקבץ, על מידת הענווה של המנוח, הפשטות והבריחה ממחלוקת כמו אש.
אהב את התורה ותמיד הייתה שגורה בפיו. הוא התענג בערב שבת ובשיעורים בלימוד התורה, היה איש חסד ונתינה ברמ"ח אבריו, תמך במשפחחת רבות והכל בהצנע לכת. "הוא היה לי יותר מחבר" סיכם הרב אלקבץ.
הוא היה איש משפחה למופת לרעייתו ילדיו חתניו כלותיו ונכדיו. כיבוד ההורים היה אצלו לשם דבר, עשה הכל לאיחוד המשפחה תמיד. החיד"א הספידו: "לרפי היה חיוך מיוחד תמיד חיפש איך לעזור לכולם תמך במשפחות. היה איש פשטות, ביישן ועניו, כיבד את כולם ודיבר עם כולם בגובה העניים, כיבד את הוריו. אין ספק שמשפחתו היקרה תמשיך את דרכיו".
ילדיו ורעייתו ספדו לו עמדו על היותו איש משפחה למופת, תמיד סייע עודד ותמך בנן והכל בפשטות בענווה.
"יום לפני הפטירה הגענו לבקר אותך בבית חולים וב"ה הצלחת לאכול מעט וללכת קצת. האמנו שב"ה המצב מתחיל להשתפר, אך מסתבר שרק רצית שנוכל לישון ללא דאגות ועם שחר קיבלנו את הבשורה המרה. אנחנו מבטיחים לך שנמשיך להיות משפחה מאוחדת ונמשיך בדרכך ובמעשיך הטובים". ספדה בסיום רעייתו רחל.
גם העובדים בסופר ידעו לספר על בוס מזן אחר שמעולם לא התנשא על אף עובד, דיבר עם כולם בחיוך ובגובה העיניים והשתדל לסייע בכל בקשה.
יהי זכרו ברוך .

קרדיט : שופר נתיבות

תגובות

אין תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *