אלימות הורים כלפי מנהלת בי"ס בנתיבות

הורי תלמיד כתה ג׳ בביה״ס חיים הרצוג בנתיבות נהגו באלימות כלפי מנהלת בית הספר, שביקשה לא להכניסם למוסד. בעקבות מקרה האלימות ביום שלישי בשעה ראשונה ללימודים התקיימה אספת הסברה לצוות החינוכי. שערי בית הספר נפתחו בשעה 09:00.
ביום שני בשעה 08:30 הגיעו הורים של תלמיד הלומד בכתה ג׳ לביה״ס, זאת למרות שהובהר להם שהם לא יכולים לדבר עם תלמידים מהכיתה. המנהלת, המצליחה והמוערכת,. ביקשה מהשומר שלא להכניס את ההורים המדוברים. אך למרות השיחות המוקדמות ההורים התפרצו לבית הספר ולמשרדה, בשעה שקיימה שיחה עם בנם. האם התפרצה באלימות והחלה לצעוק על המנהלת לעיני בנה, תוך כדי שהיא מצלמת את המנהלת ומאיימת עליה באופן פיזי. המנהלת הזעיקה את השיטור הקהילתי ואת קב״ט העירייה ובהמשך אף הגישה תלונה במשטרה.

האם בעטה בחפצים של המנהלת ורדפה אחריה במסדרונות בית הספר כשהיא מאיימת וצועקת לעיני תלמידי בית הספר. המנהלת חשה מאויימת ומושפלת, התלמידים הרגישו מפוחדים ובית הספר כולו מעורער בעקבות האירוע. מ״מ המזכ״לית ויו״ר סניף הסתדרות המורים בבאר שבע והמרחב, ד״ר אליעזר וינוגרד, שביקר במקום יום לפני התקרית ציין כי ״הסתדרות המורים רואה בחומרה רבה את האירוע. לא ייתכן שעובדי הוראה ירגישו מאויימים במקום עבודתם. יש לנו אפס סובלנות לאלימות וננקוט ביד קשה מול כל מקרה״.

קרדיט : עיתון עליתון נתיבות

תגובות

אין תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *