תושב נתיבות קשב ידיעות ברדיו של חמאס התריע על המתקפה הנוראית והמודיעין טען שמדובר בפנטזיה

ההתקפה הנוראית  בגבול הדרום, של אותה שבת שחורה של ה-7 לאוקטובר, יכולה הייתה להימנע ולהציל חיים של מאות תינוקות, נשים, חיילים ומבוגרים, לולא כוחות הביטחון והמודיעין הישראלי היו נשמעים לדיווח של רפאל חיון. רפאל הוא תושב נתיבות,  חובב רדיו ובעל ציוד אלחוטי מקצועי ויקר, פעל בהתנדבות ודיווח מרשת הקשר של האויב במשך 10 שנים. פרטים בכתבה הבאה.

רפאל חיון כבן  40 ותושב העיר נתיבות, פעל למעלה מעשר שנים עם צוות גדול שסייע לו, כולם יחד ובהתנדבות מלאה, להאזין לרשת הקשר של האויב בחודש מאי השנה, משרד התקשורת הוציא נגדו הוראה שלפיה אוסרת על רפאל חיון להפעיל ולהחזיק בציוד אלחוטי, למרות שבשנת 2019, משרד התקשורת כן אישר את פעילותו של חיון. רפאל ציין כי הוא מצפה שמשרד התקשורת יחזיר לו את ציוד ההאזנה לפחות כעת בתקופת מלחמת חרבות ברזל.

הכתובת הייתה על הקיר אך מערכת הביטחון לא התייחסה לדיווח

רפאל, הינו אזרח מן המניין, אשר עסק אשר אסף מודיעין ברשתות החמאס. רפאל טען, כי הוא שמע כבר בשנת 2019 כי קיימים כבר אימונים במטרה לחדור לשטח ישראל. לדברי רפאל, גורמי המודיעין הגיבו לו שהוא חי בפנטזיה. במלחמה הנוכחית, איבד רפאל 37 מחבריו הטובים. רפאל הקדיש 10 שנים מחייו לטובת ביטחון תושבי עוטף עזה ללא תמורה כלשהי.

מפנטזיה לסיוט…

רפאל פעל מתוך הצלת עמו, כאשר אין לו כל תמורה בפועלו כקשב לרשתות האויב. לדבריו, חמאס החל לתרגל כבר בסוף שנת 2019, כאשר חמאס, תכנן  לכבוש את היישובים הקרובים לגבול עזה. הפנטזיה הפכה לסיוט בתאריך 7 לאוקטובר, כאשר חמאס ואלפי מחבלים, פרצו את מחסום עזה והשתלטו על בתי משפחות, רצחו ללא הכרה תינוקות, נשים, מבוגרים, נוער וחיילים, כאשר התקיפה האכזרית הראשונה, החלה במסיבת הטבע נובה ליד בארי, שבה השתתפו אלפי בני נוער מכל קצוות הארץ.

אני ראיתי את עצמי כשליח המציל את אזרחי ישראל

כך טען רפאל חיון ובצדק, בראיון הטלוויזיה ששודר בערוצים 12 ו-13. רפאל מרר בבכי, באומרו:" עדיין לא קברתי את כל חברי הטובים". גם חברו מפקד מגל"ן זעק לעזרה כאשר התבצר בביתו ונרצח בסופו של דבר ע"י מחבלי החמאס, אך לא היה בידיו של רפאל להצילו.עוד ציין רפאל, כי אם גורמי המודיעין היו נשמעים לו, היה נמנע האסון הנורא מכל אשר פקד את המדינה.רפאל עדיין פועל לחיפוש החטופים, על מנת להשיבם הביתה. שלילת רישיונו של רפאל חיו ממשרד התקשורת השאירה את אזרחי ישראל בתדהמה, אך מזל שעדיין יש אנשים טובים שאכפת להם, כמו רפאל חיון מנתיבות.

על פי "שימוש הוגן" המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ‘נתיבותי " מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: netivoti2023@gmail.co.il

תגובות
אמירה אדמון
Author: אמירה אדמון

כתבת משפטית מתמחה בפלילים ובעלת השכלה משפטית.

אמירה אדמוןAuthor posts

Avatar for אמירה אדמון

כתבת משפטית מתמחה בפלילים ובעלת השכלה משפטית.

הערות מושבתות.