מאבקו של ראש העיר נתיבות נגד רה"מ ישראל  נושא פרי – נאה דורש נאה מקיים

לפני מס' ימים כתב ראש עיריית נתיבות מר יחיאל זוהר, מכתב זועם לרה"מ ביבי נתניהו כאשר הממשלה לא כללה את נתיבות בהגדרה של "יישובי עוטף עזה". היום יצא ראש העיר בהודעה מעודדת שקיבל תגובה מרה"מ והוא אמור להיפגש עם שר האוצר ביום ראשון הקרוב, לגבי ההכרה של העיר נתיבות כיישוב עוטף עזה וקבלת פיצויים עקב הפגיעות שנגרמו במלחמה –  סיקור מלא בכתבה זו.

תושבי נתיבות – צפו לבשורות טובות

מאחר והיישוב אופקים, ייכלל אף הא כעוטף עזה, כך שרוב הזיכויים  כי נתיבות תוכר אף היא. ילפי דבריו של ראש העיר, קיימים סיכויים גבוהים כי נתיבות תיכנס אף היא להגדרה של יישובי עוטף עזה. למעשה הכרה זו, מהווה זכות לפיצוי עקיף בהתאם לחו מס רכוש וקרן פיצויים. פיצוי ישיר, הוא פגיעה בכלי רכב ומבנים, או  כל סוג של אלימות. ישנם נזקים אשר דורשים בדיקת שמאי ובחלק מהפגיעות, די באישור קצין משטרה.

קרדיט עמוד הפייסבוק עיריית נתיבות

מי שיש לו קשיים תזרים מזומנים, יוכל לקבל מקדמות על חשבון  הפיצוי.למשה תנאים והטבות אלה, ניתנו לתושבי עוטף עזה שהיו ממוקמים 7 ק"מ מהגבול, אך התקדים ו יה שהאוצר קיבל החלטה להכיר ביישוב אופקים, מה שדרם לכך שגם נתיבות תזכה  להטבות אלהב עקב המלחמה.

קרדיט עמוד הפייסבוק עיריית נתיבות

זכאות למענק והקלות של חברת החשמל

גם חברת החשמל פרסמה הקלות כגון: הקפאת הליכי גבייה, ניתוקי חשמל וכן, החשבונות יידחו בחודש, החל מהיום בו פרצה המלחמה – 7 לאוקטובר. אם יצליח ראש העיר נתיבות מר יחיאל זוהר בהשגותיו, תושבי נתיבות, יזכו להקלה משמעותית, מה שמסייע במצב קשה כל כך כמו במלחמה הקשה שהחלה מהדרום.  מר זוהר נשמע אופטימי וכן, ציין כי בהוא לא ממהר לשמוח, אך נראה כי הסיכויים הטובים לצידו. כראש עיר וותיק, מר זוהר נלחם על כל תושב בנתיבות, ליווה הרבה צעירים בדרכם האחרונה, אנשים שהכיר ולכן, בהוא לח ל כל תושב, שעול לחיות חיים מכובדים ברווחה. אז בואו כולנו נחזיק אצבעות ונמתין לבשורות טובות ומעודדות ביום ראשון הקרוב.

על פי "שימוש הוגן" המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ‘נתיבותי " מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: netivoti2023@gmail.co.il

תגובות
אמירה אדמון
Author: אמירה אדמון

כתבת משפטית מתמחה בפלילים ובעלת השכלה משפטית.

אמירה אדמוןAuthor posts

Avatar for אמירה אדמון

כתבת משפטית מתמחה בפלילים ובעלת השכלה משפטית.

הערות מושבתות.