הנס הבלתי יאומן שנפל בחלקו של רס"ן אור מנתיבות

רס"ו אור מעטוק בדרגת סמג"ד בחטיבת גבעתי הוא תושב נתיבות, נקרא להילחם במחבלי החמאס בכפר עזה, אך נפצע קשה מטיל נ"ט.  רס"ן אור, אושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים שיבא בתל השומר. הרופאים ניסו להעיר אותו ולא הצליחו, עד שהצוות הרפואי בשיתוף עם משפחתו של הפצוע החליטו, כי אם ישמע את ההקלטה של ביתו הקטנה בת השנתיים וחצי  שהוא כה אוהב ייתכן שבעזרת קולה הוא יתעורר, ואכן, איך ששמע את קולה של הפעוטה התעורר  רס"ן אור. פרטים מלאים בכתבה זו.

הרופאים במחלקת טיפול נמרץ כמעט אמרו נואש, כאשר רס"ן אור מהעיר נתיבות  משרת בחטיבת גבעתי, לאחר שנלחם בגבורה במחבלים מחמאס בכפר עזה. אור, נפגע מטיל נ"ט ואיבד את הכרתו. הוא היה מחוסר הכרה, לאחר ניתוח קשה ומורכב והרופאים  ניסו להעירו, אך מאמציהם היו לשווא. צוות הרפואי בשיתוף עם בני משפחתו הגו רעיון מוצלח. הם השמיעו לו הקלטה של ביתו הקטנה יעל, פעוטה בת שנתיים וחצי, שבה בקולה המתוק היא מבקשת מאביה שיתעורר, וכי אימה והיא מחכות לו.

צילום : מתוך פייסבוק.

הוזעק מביתו  בנתיבות להילחם ואפילו לא נשא נשק

רס"ן אור, יצא מביתו בנתיבות באותה שבת איומה, ללא נשק. הוא נקרא להביא את הנמ"ר (נגמ"ש מרכבה)   ויצא לקרב. בראיון כשבועיים לפני שנפצע, כאשר התראיין  בערוץ 12, סיפר כי המראה הקשה ביותר שראה הוא כאשר הגיע לבית שבו שהו מחבלים, אך את התמונה שראה הוא לא ישכח לעולם, הוא סיפר שראה אבא וילדה בת 3, כאשר לו יש ילדה בת שנתיים וחצי, יושבים בממ"ד מחובקים, ללא רוח חיים, כאשר הם ירויים בראשם.

כמה ימים לאחר שנקרא להילחם בכפר עזה, התראיין רס"ן אור וסיפר על הלחימה הקשה מול המחבלים. הוא סיפר כי מיום שבת, מהשעה 15:00 ועד ליום שני בשעה  22:00 הוא והצוות שעימו הוא נלחם,  נמצאים ב-60 שעות של לחימה בלתי פוסקת.

הקול המתוק והמתחנן של הפעוטה בת בשנתיים וחצי גרם לנס הגדול

ההקלטה שהושמעה לרס"ן  אור, עשתה פלאות והנס אמנם התרחש. בהקלטה אמרה יעל:" תתעורר אבא, אנחנו מחכות לך, אני אוהבת אותך אבא ואני מחכה המון!" ארבעה ימים לאחר ששמע את  ההקלטה, רס"ן אור פקח את עיניו. לדברי הצוות הרפואי שמטפל בו, הוא אמנם עדיין אינו מדבר, אך הצוות צופה שיפור משמעותי במצבו. נתפלל  כולנו להחלמתו המהירה של הגיבור שהציל אזרחים רבים בכפר עזה.

על פי "שימוש הוגן" המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ‘נתיבותי " מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: .netivoti2023@gmail.co.il

תגובות
אמירה אדמון
Author: אמירה אדמון

כתבת משפטית מתמחה בפלילים ובעלת השכלה משפטית.

אמירה אדמוןAuthor posts

Avatar for אמירה אדמון

כתבת משפטית מתמחה בפלילים ובעלת השכלה משפטית.

הערות מושבתות.