אתר נתיבותי מתחדש בשבילכם עם העדכונים החמים ביותר וכעת מופץ ברוב יישובי הדרום!

מי שתושב נתיבות והאזור, לבטח מכיר את אתר "נתיבותי" בפייסבוק בווצאפ בטלגרם טיקטוק ועוד . האתר מתרחב בימים אלה ממש, כאשר מדובר על צו השעה בתקופה כה קשה בעת המלחמה.

מי שתושב נתיבות והאזור, לבטח מכיר את אתר "נתיבותי" בפייסבוק בווצאפ בטלגרם טיקטוק ועוד . האתר מתרחב בימים אלה ממש, כאשר מדובר על צו השעה בתקופה כה קשה בעת המלחמה. הגולשים  שרובם תושבי נתיבות ואזור עוטף עזה, יקבלו דיווחים בזמן אמת מהשטח, פעילויות תרבות ופנאי, פעילויות לילדים בעת המלחמה, מה שיסייע להם בתקופת המלחמה, כאשר הלימודים אינם מתקיימים כסדרם.

תפוצה מטורפת של האתר תוך זמן קצר

למעשה,המטרה של האתר הוא שכול תושבי נתיבות יהיו מעודכנים בכל מה שקורה במלחמת חרבות ברזל ונתיבות, מהווה את המרכז השוקק של כל מה שקורה במלחמה באזור הדרום. גם אינספור פניות לתרומות  מאזרחים טובים ואכפתיים, קיבלה מערכת האתר אך המערכת מעוניינת כי התרומות תגענה באופן מסודר לגורמי העירייה, כך שהעירייה תדאג לפזר באופן נכון ולפי המידע והנתונים שבידיה את כספי התרומות, כך שמערכת אתר netivoti.co.il, מפנה את התורמים למוקד 106.

האתר פורץ את גבולות נתיבות

אתר.netivoti.co.il הגיע תוך זמן מאוד קצר, למאות אלפי גולשים. האתר צובר תאוצה באזור הדרום ובעיקר בעיר נתיבות. לאחרונה בשל הביקוש הרב והפופולאריות שלו, הוא אף פתוח לשדרות, אופקים, אשקלון, באר שבע ואף צפוי להתרחב ליישובים נוספים בדרום.

ערוצים נוספים בהם תוכלו להתעדכן באתר netivoti

מערכת האתר, דאגה כי חדשות ועדכוני האתר, יופצו בכל ערוצי המדיה ברשת כך שתוכלו לצפות בו גם מטלפון הנייד שלכם בפייסבוק, טיק טוק, טלגרם ועוד.בגלל הידיעות החמות ביותר שמגיעות מהשטח, המערכת קיבלה פניות מערוצי הטלוויזיה הישראלית ומגורמי תקשורת מארצות שונות בעולם, כך שהוא מככב חזק על המפה.

נתיבותי בחדשות 12

העברת סרטונים למערכות תקשורת בחול.

כשהכתבי נתיבותי בשטח אתם כבר לא במתח

כאשר תושבי נתיבות והדרום מעודכנים בכל מה שקורה בשטחי הדרום,שהפכו לאזור החם כעת בארץ, הם יודעים כיצד לתכנן את יומם ולהתארגן בהתאם בעת המלחמה. מערכת האתר, מעסיקה כתבים מקצועיים  ואנשים מקצועיים אחרים, אשר תורמים לנו מהידע העשיר שלבם ומניסיונם האישי. אחת הכתבות  הבולטות באתר היא אמירה אדמון,בעלת ניסיון של 17 שנים ככתבת משפטית ובעלת השכלה משפטית. כתבותיה הופיעו בעיתון ישראל היום, עיתונות אזרחית ועיתונים דיגיטליים נוספים.

לאור הצפיות הרבות באתר netvoti, אמירה תעלה כתבות מעניינות נוספות, כאשר המערכת תדאג להפיצן מדי יום. כמו כן, האתר יפרסם אירועים מעניינים ותיעודים שונים מהשטח, כך שאתם תוכלו תמיד להיות מעודכנים.

על פי "שימוש הוגן" המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ‘נתיבותי " מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: netivoti2023@gmail.co

תגובות
אמירה אדמון
Author: אמירה אדמון

כתבת משפטית מתמחה בפלילים ובעלת השכלה משפטית.

אמירה אדמוןAuthor posts

Avatar for אמירה אדמון

כתבת משפטית מתמחה בפלילים ובעלת השכלה משפטית.

הערות מושבתות.