הילד שהאיר את השמים הגיע להאיר את תושבי העיר נתיבות

274

במצב רוח חיובי, וללא חשש מסכנה, הגיע היום הסופר אסיף אלקיים למרכזים הפעילים ביותר שמסייעים לחיילים ולתושבי נתיבות כאשר הוא מתפעל מהאחדות של העירייה והתושבים ומפעילותם ההתנדבותית וסיקר מהמקום- הרי הכתבה לפניכם.

היום, חבוש כובע מצחייה של לוחם קרבי, כאשר רובה על כתפו, הגיע הסופר הצעיר והידוע אסף אלקיים לחמ"ל בנתיבות. בנוסף הוא אף ביקר במרלו"ג, ועיניו הכחולות זהרו מאושר, למראה המתנדבים הפעילים ומוקד 106 של עיריית נתיבות שעוסק כל שעות היום והלילה, בסיוע לתושבי העיר. רבים מתושבי נתיבות לא ידעו או הכירו כל כך את הסופר המוכשר שהוא גם מגיש, מרצה ומאמן רגשי והוא זה שייסד את חברת "לזרוח באפריקה" שהיא למעשה, מארגנת משלחות התנדבות טיפוליות באפריקה. כמו כן, אלקיים, היה לשעבר דובר ויועץ בכנסת, יועץ תקשורת ומגיש בערוצי הטלוויזיה.

אסיף, הוא אף פעיל חברתי ודף הפייסבוק שלו מוצף בעוקבים וחברים, מפעילותו, ניתן לראות את התמיכה שלו והגאווה בעמו היהודי ואת רשמיו משיחותיו עם אנשים במצב הקשה הפוקד את כל המדינה ואת התמיכה שלו "בגיבורי העל"  כאשר בוא מתכוון  ללוחמים בצה"ל. אסיף מפרסם ודואג כי בארצות העולם ידעו מי האויבים האמיתיים ואת הזוועות שביצעו בילדים קטנים וחפים מפשע, בהורים, בקשישים ובנוער.

קרדיט : מתוך עמוד הפייסבוק עיריית נתיבות.

לא רואים במלחמה ובמצב של היום  הרבה "סלבים" בנתיבות

בגלל שהיה לבוש כמו חייל על חצי מדי א', תושבי נתיבות לא חשבו לרגע, כי מי שהגיע לבקר אותם ולעודד את עובדי העירייה, תושבים וחיילים, היה לא פחות מאשר הסופר המוכר אסיף אלקיים. אלקיים ידוע בפעילותו כמאמן  ומיסד את "לזרוח" שהוא מרכז אימון לתודעה ולרגש. ייתכן ותושבי נתיבות, מכירים את אלקיים, בספרו  "איבוד 2020" שבו הוא חשף מאחורי הקלעים את התמודדותו הנפשית והמרתקת של אחד ממשתתפי התכנית "האח הגדול" שהיא אחת מתכניות הריאליטי הפופולאריות ביותר בטלוויזיה הישראלית.

מדוע אלקיים  חש צורך להגיע לעיר נתיבות?

בגלל  שרבים מתושבי נתיבות לקו בפוסט טראומה מהטילים ומהאסונות הרבים אשר פקדו  גם את נתיבות וכמובן את כל עוטף עזה, החליט הסופר להגיע בהפתעה גמורה ומיוזמתו האישית לנתיבות. הסיבה הראשונה הייתה, הידע הנרחב שלו בנושא הפוסט טראומה וכן עיסוקו בנושאים כגון  התודעה והנפש. אלקיים התרגש והתגאה באחדות של תושבי נתיבות וההירתמות של העירייה וכמובן  של ראש העיר, בעת המלחמה הקשה מכל שידעה ישראל בכל שנות קיומה.

אלקיים אף שיבח והתגאה בנוער הנפלא של נתיבות וסיים במשפט:" שימרו על עצמכם כי ביחד ננצח!"

גם משפיענית הרשת נטלי דדון, הגיעה למרכז ההפעלה העירוני של נתיבות.

קרדיט : מתוך עמוד הפייסבוק עיריית נתיבות.

על פי "שימוש הוגן" המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ‘נתיבותי " מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: netivoti2023@gmail.co.il

תגובות
אמירה אדמון
Author: אמירה אדמון

כתבת משפטית מתמחה בפלילים ובעלת השכלה משפטית.

אמירה אדמוןAuthor posts

Avatar for אמירה אדמון

כתבת משפטית מתמחה בפלילים ובעלת השכלה משפטית.

הערות מושבתות.